Friday, June 27, 2008

ikan siakap dan sup ayam



Lepas baru 2-3 hari balik kepala batas, hubby aku trun balik kl ptg rabu lepas. Tu pun sbb ada meeting kat serdang. Sib baik jugak sbb aku still risau dengan kesihatan dia. Teruk je dgr demam dan bauk kat dalam telepon. Sian lak xsihat...duk sorg2 lak kat sane. Tp putih ada temankan..hehe..putih trauma lepas sll kena tinggal kat bertam skrg. Dah xlarat nak bawak dia dtg bangi sbb dah ada bnyk anak2 dia n lagipun dia buka suka duk dlm umah. Maklumla kat bangi duk flat...susah la nak bg dia main sesuka hati kat luar mcm kat bertam.


Hmm berbalik kepada cerita hubby aku yg demam..ehe rabu ptg tu dia smp umah dgn k suha. Tumpang k suha yg dtg nak betulkan tesis Master dia yg dah nak wat hardcover. Tghr tu aku da kalut balik umah masak2 skit utk dia. Nak ajak k suha join kitorg dinner tp dia tanak..hehe. Aku masak sup ayam ngan siakap stim sbb aritu mummy ada masak kat kitorg..dan masa makan aku teringat kat hubby aku apela yg dia makan time aku makan sedap2. Aku masak harusla tak sesedap mummy masak tp sbb nak hubby aku baik cepat..sll duk masak bende minyak2 je.


Esoknya nampak cam demam dia dah baik tp batuk tak ilang2. Sll pun mmg camtu..kalo dah start batuk payahnye la nak baik. Aku ingatkan pasal ikan siakap dan sup ayam aku. Tapi mak mentua aku kata hubby aku demam mengada mcm arwah ayah dia. Demam bila jauh dg

n bini...ehehhe rupanye...

2 comments:

anggerikpink said...

salam kak....

aku yg demam keseorangan ni mu toksey masok siakap stim ngn sup ayam ke?huhuuuuuuu...sianlah aku ni kak....

Cik Aimi Husna said...

hehe mu lg teror masak dr aku.. kang aku msk ko mu dop beh plak. anway get well soon n jaga diri di tmpt org tu