Sunday, June 8, 2008

Hepi birthday to me

7 June 2008 birthday aku ke 28. Dah besor dah aku..hehe. Dapat hadiah spesel dari hubby tersayang..UCrown Osim utk urut kepala aku yg selalu sakit..Tima kasih abang =) Bagi aku, dapat spend masa dgn dia pun dah kira paling berharga, tambah2 bila membayangkan esok2 kalo aku kena keje kat UiTM S Alam n dia keje kat Penang..tp takpela..itu masa depan. Mana tau rezeki baby esok2.. Birthday tahun lepas pun aku sorg2 kat rumah bila dia terpaksa kena kursus kat Thai sebulan..hmm rasa mahal sgt masa2 yg ada..tambah2 bila dah menua ni. Bila sampai hari jadi aku,aku dah jadi 2 tahun lebih tua dari dia..hehe

Huhu sedap pakai uCrown neh. Elok la utk kepala aku yg sll cramp ni..org lain bila preggie cramp kaki..aku cramp kepala.
Selamat Hari Jadi..1 year older, 1year wiser..hopefully....

No comments: