Monday, June 23, 2008

hari2 seorg perempuan mengandung yg kesorangan

Hari ni ada workshop chromatography yg Dr K.O buat utk staf2 Forensik dgn Env Health. Dia ajak aku join..sbb aku pun bnyk gak 'lobang2' keconfusan psl chromatography ni aku pun join la. Sbb tu la aku kena tinggal kat kl dulu seminggu dua ni. Tpaksa hubby aku balik sorg. Sian dia..sian kat aku gak..ari pertama duk sorg2 aku nangis senyap2 sbb rindukan dia. Nangis lak time tgh drive nak balik rumah dari rumah k uji. Rase sayu tetiba bwk keta sorg2. Selama ni hubby aku je yg drive bila kitorg berdua. Aku drive sndr pun time nak gi check up je. Baby dalam perut pun macam senyap je xbergerak semalam. Tak dengar suara babah dia kot. Mesti dia confuse mana pegi suara yang sll buat kelakar sampai maknye tergelak2..hmmm... sbnrnya sbb dah lama xduk jauh2. Dulu dah tbiasa tak kisah sgt..tp skrg aku rasa payah lak nak terima kalo kena duk jauh macam dulu. Dgn apa yg dah dilalui masa pregnancy lepas..sbb tu hubby aku jaga aku betul2 kot time ni. Sib baik la aku dpt hubby yg penyayang mcm tu...ahhh aku xde mood..

No comments: