Saturday, September 20, 2008

Pengalaman baru

Bila dah ada Aimi Husna, bermula la episod baru dalam hidup macikcrimescene. Nak adapt dengan suara tangisan Aimi aku ingatkan senang. Tapi suara tangisan tu datang masa malam hari. Sbnrnya aku takut suara tu datang atas sebab kekurangan pada diri aku. Atau gangguan makhlus2 halus yang aku tak nampak. Tapi rupanye normal bila baby meragam waktu malam. Banyak lagi yang aku kena belajar. Smlm Aimi dah disunatkan. Aku lak lupa bawak pampers dia. Mmg bnyk lagi aku kena belajar..huhuhu

Cody, Ompok dgn Obu agak terabai skit bila aku sibuk dgn Aimi. Tapi hubby aku ada uruskan diorg. Bila ada masa terluang..atau pun masa baeek punya..time abah ngan mummy xde, aku sempat main2 jap dgn diorg. Diorg pun dah macam kemaruk lama tak bermanja dgn aku. Yang aku perasan Ompok sll renung Aimi bila aku lalu depan cage diorg sambil dukung Aimi. Hubby aku kata perasaan aku je. Tapi taktau la sbb aku rase cam dah terbond dgn Ompok tu. Maybe ada betul gak ape yg aku rase. Sbb selama ni dia la yang paling aku manjakan. Skrg dah xdpt nak spend bnyk masa dgn diorg. Tapi aku pastikan yg aku takpernah buat tak tau je kat diorg bila lalu depan cage diorg. At least tegur skit..atau hulur2 jari pegang diorg mane yg dapat..huhuh.

Makin hari Aimi makin baik. Sememangnya dia baik masa hari pertama dilahirkan lagi. Kat wad org katil sebelah heran tgk dia tak nangis. Kalo tak tido atau menyusu, dia baring je tgk keliling. Hari ni masuk hari ke4..aku dah mula dapat sesuaikan diri dgn kerenah Aimi. Dah paham ape yang dia nak. Semoga Aimi jadi anak yang baik utk kami. Aimi la penenang hati aku...dan Cody, Ompok dan Obu tetap jadi penghibur hati aku.

Hidup aku bertambah gembira dan diberkati...

1 comment:

PAk JUSTAN DI BATANG said...

Hari ini saya ingin mengunkapkan tentang perjalanan hidup saya,karna masalah ekonomi saya selalu dililit hutang bahkan perusahaan yang dulunya saya pernah bagun kini semuanya akan disitah oleh pihak bank,saya sudah berusaha kesana kemari untuk mencari uang agar perusahaan saya tidak jadi disitah oleh pihak bank dan akhirnya saya nekat untuk mendatangi paranormal yang terkenal bahkan saya pernah mengikuti penggandaan uang dimaskanjeng dan itupun juga tidak ada hasil yang memuaskan dan saya hampir putus asa,,akhirnya ketidak segajaan saya mendengar cerita orang orang bahwa ada paranormal yang terkenal bisa mengeluarkan uang ghaib atau sejenisnya pesugihan putih yang namanya Mbah Rawa Gumpala,,,akhirnya saya mencoba menhubungi beliau dan alhamdulillah dengan senan hati beliau mau membantu saya untuk mengeluarkan pesugihan uang ghaibnya sebesar 10 M saya sangat bersyukur dan berterimakasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala berkat bantuannya semua masalah saya bisa teratasi dan semua hutang2 saya juga sudah pada lunas semua,,bagi anda yang ingin seperti saya dan ingin dibabtu sama Mbah silahkan hubungi 085 316 106 111 saya sengaja menulis pesan ini dan mempostin di semua tempat agar anda semua tau kalau ada paranormal yang bisah dipercaya dan bisa diandalkan,bagi teman teman yang menemukan situs ini tolong disebar luaskan agar orang orang juga bisa tau klau ada dukun sakti yg bisa membantuh mengatasi semua masalah anda1.untuk lebih lengkapnya buka saja blok Mbah karna didalam bloknya semuanya sudah dijelaskan PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL