Monday, September 8, 2008

penangan ape kah ini.........

Bangun sahur td aku masak skit2 yg patut. Sian kat mummy penat smlm sehari tunggu toki yg tgh sakit n kena tahan kat wad. Pg ni xde lak tanda2 baby nak kuar. Nampaknye mmg hubby aku tpaksa balik penang dulu...sob...

700am
bg kucing2 makan.arini dah nak balik penang diorg. aku suh hubby aku bwk diorg balik sbb kesian kat sini abah suh kurung lam cage besar tu je.diorg cam tension xdpt lari2. tgk diorg makan jap ngan suap ubat2. kot pasni ade yg ilang xbalik umah dah...xdpt dah jumpe...
900am
nak kemas cage kucing ngan hubby aku. tp dia ajak tgk cite Haiwan Teladan kat tv3. tgk jap abis tu gi kemas2 mane patut. basuh n lap yg comot. masukkan diorg lam cage kecik.
1030am
hubby aku dah start nak gerak.babai2 skit.control sedih sbb kena tinggal kat sini.nak ikut balik tp baby xkuar lg..hukhuk..sian hubby aku kena balik sorg
1115am
bukak laptop online.tgk email paper aku anta ke journal forensic science kena reject.aritu paper lg satu pasal decomp dah kena reject gak.lum format balik lagi.baca2 reviewer's comment mmg ade logik gak.nanti nak kena edit balik.nak pecahkan jadi 2 paper..tp skrg...malasssss......xde mood

ym ngan k ust

ym ngan wani

ym lagi ngan dayang..

ngan mena.....................



hubby aku tepon kate kodi bising lam keta......
nyesal lak rase xamik terus ubat tido kat kodi ngan ubat cegah hamil kat tompok masa gi klinik aritu.....
adoi..........







melalut smp kul 300pm
tgk kat luar bilik kiki ade kat pintu depan lagi.tekejut aku.ingatkan dia dah masuk pas hubby aku gerak td. ntah2 dia tunggu hubby aku balik.suh kiki masuk tido sbb nmpk ngantuk.

masuk bilik tido jap sbb sakit pinggang


330pm
br bgn smyg zohor.terpk hubby aku mesti dah nak smp umah.jap tu dia tepon kate dah smp.adik ade lg kat umah.alhamdulillah selamat sampai....



aku duk mundar mandir sbb xnmpk abah ngan mummy lam umah..kot lam bilik tido sbb penat jaga toki.dah terasa nak makan mcm2 wat buka ni...tp hubby aku xde..xlehla aku nak mtk2..




500pm
abah tanya nape wat balik kucing..suara cam keras...dia kate dia cuma tanak diorg lepas main je..aku nak cover line takut jadi keruh aku kate diorg teringat mak diorg sbb diorg lum cerai susu..suara abah slow balik...pastu abah bebel psl beberapa hal yg xberkaitan dgn aku...aku dgr je..


sbnrnye aku xlarat nak dgr...
br nih pun duk dgr mummy luah perasaan pas kena bebel hal sama kat abah






kepala aku pun serabut dgn hal lain....
dgn urusan aku sndr.....


hal timing baby nak kuar ngan keje hubby aku...
takut nanti sakit nak bersalin time xde transport kat rumah
hal tesis n data2..
hal paper nak dipublish...
hal application tulis tesis lam english....
hal nak extend...
nak kena anta notis kat postgrad school
kat fac
kat uitm







adoiiii......
aku rase cam sume benda tak kena skrg......
emo pun dah xstabil..........................

No comments: