Thursday, July 3, 2008

Aimi Farhanah atau Aimi Husna

Baby aku skrg dah masuk 28 minggu. Hubby aku dah decide nak letak Aimi sebagai nama depan dia. Tu pun sbb Dr Zainol kata kemungkinan baby girl sbb dia xnmpk ciri2 lelaki kat baby aku tu. Aimi tu maksud dia keberkatanku. Cantik..aku pun suka..simple n takde la susah nak disebut. Kitorg still nak pilih nama belakang dia. Aku kenan Aimi Farhanah sbb teringat cikgu Farhanah Lee Abdullah, cikgu kelas ngan cikgu matematik aku masa darjah 4. Cikgu tu la cikgu all time favorite aku, spnjg aku jejak kaki kat sekolah. Maksud Farhanah tu aku dah lupa lak. Hubby aku suka Husna.
Tapi xkisahla ape2 pun..asal baby ni selamat lahir ke dunia. Kalo baby boy mmg dah ada nama utk dia. Skrg dia dah kurang gerak berpusing2 dalam perut. Agaknya sbb dh besar kot. Space dah kurang nak gerak. Cuma sesekali terasa la time dia tersedu dgn tendang2. Ada gak masanya perut aku nmpk bergegar...hehe seram gak. Tapi keseronokan time pregnant ni xdpt dibayangkan bila difikirkan keberkatan yang datang. Semoga baby yang bakal lahir ni sempurna sifat zahir dan batin dan ditakdirkan jadi anak yang soleh yg dpt la aku dgn hubby aku tumpang esok2. Jangan booking tmpt kat umah org tua awal2 lg kat kitorg..hehehe
Masa umur 3bulan..aku cukup cuak nak bg dia bertahan sampai 3bulan..takut dia xcukup kuat macam yang dulu. Tapi alhamdulillah rezeki kitorg kali ni..dpt gak dia membesar
Masa 26 minggu. Dah besar dah. Nak amik gambar pun susah sbb xreti duk diam. Sedap kot berenang2 dalam air ketuban..hehe esok2 leh jd swimmer negara..uhuhuh

2 comments:

anggerikpink said...

salam kak....aimi tu kea, sama cam nama depan sumer anak pompuan mamoru....hehehehehe

Cik Aimi Husna said...

ye ke?haha orait la tuh taraf prof2..mesti mu pun blh tupe saye ko anok aku nanti ekekek